Abarth 500C

None

Obraz

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

/ 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

10 / 10Drapieżny maluch

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską auta, które jest produkowane w tyskich zakładach Fiata, pracuje silnik benzynowy o pojemności 1.4. To dobrze znana jednostka T-Jet z turbiną. Dzięki niej kierowca dysponuje mocą 140 KM i maksymalnym momentem obrotowym 206 Nm. Włoski maluch może nie jest rakietą - rozpędza się do setki w 8,1 s., ale dzięki temu mało pali. Producent podaje spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka