Peugeot Boxer
Lata 90. obfitowały w premiery cywilizowanych odmian typowych roboczych konstrukcji. PSA wespół z włoskim Fiatem wypuściło na rynek Peugeota Boxera, Citroena Jumpera i Fiata Ducato w niezliczonej liczbie wersji nadwoziowych. Nas interesują rzecz jasna sylwestrowe osobówki. Jeśli z odrobiną szczęścia trafi nam się wariant z podwyższonym dachem, a nawet dłuższym rozstawem osi to stosunkowo prosty układ taneczny możliwy jest do zrealizowania wewnątrz. Niestety użytkowy charakter auta widać na każdym kroku, ogromne połacie gołej blachy nie pomagają fatalnemu nagłośnieniu. Na domiar złego, fotele, a raczej plastikowe krzesła pokryte tanim materiałem, nie zachęcają do odbywania dłuższych wojaży. Niemniej jednak możemy pokusić się o odmianę wyposażoną w miękką trzyosobową kanapę w trzecim rzędzie i dwuosobowy zestaw w drugim - niestety z krótkim rozstawem osi i niskim dachem. O trwałość jednostek napędowych nie musimy się martwić, czterocylindrowe wysokoprężne agregaty 1,9 - 2,8 generują wystarczającą moc 69 - 130
KM.