1970 Plymouth Hemi Cuda

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu "Nash Bridges" mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Obraz
Źródło zdjęć: © Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

/ 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

10 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

11 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

12 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

13 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

14 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

15 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

16 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

17 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

18 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

19 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

20 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

21 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

22 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

23 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

24 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

25 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

26 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

27 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

28 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

29 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

30 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

31 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

32 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

33 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

34 / 341970 Plymouth Hemi Cuda

Obraz
© Theo Civitello, Courtesy of Mecum Auctions

Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.

Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3