1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu "Nash Bridges" mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.
1970 Plymouth Hemi Cuda
Niektóre auta mają niezwykłą historię. Jednym z nich jest ten Plymouth Hemi Cuda z 1970 roku. Fani serialu „Nash Bridges” mogą pamiętać podobny model (cabrio), którym jeździł główny bohater. Ten jednak ma stały dach i zaledwie 81 mil na liczniku. To wyjątkowe auto trafi niedługo na licytację. Przewiduje się, że cena osiągnie nawet astronomiczne 800 tys. dol.
Plymouth został zamówiony w czerwcu 1970 roku przez 62-letniego Billa Reardona z Clarksburg, z Wirginii Zachodniej. Mężczyzna nabył go z myślą o wyścigach równoległych (drag racing) i od razu po zakupie zaczął go przerabiać. Nie korzystał jednak z najtańszych części – wybierał te od renomowanych producentów. Z kolei elementy świeżo zdemontowane z należytą ostrożnością odkładał na bok aby później je schować.