100 lat Indianapolis 500

None

Obraz

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

/ 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

10 / 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

11 / 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

12 / 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

13 / 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

14 / 14Wyścigowa tradycja

Obraz
© zdjęcie producenta

W 2011 r. najsławniejszy amerykański wyścig - Indianapolis 500 - obchodzi swoje setne urodziny. Do obchodów przyłączył się amerykański Chevrolet, który z imprezom jest silnie związany od samego początku jej istnienia. 30 maja 1911 r, Artur Cevrolet wystartował pierwszy raz w Indy 500. Zaledwie 5 miesięcy później jego brat Luis założył legendarną amerykańską markę.

Pomimo wielu startów braci Chevrolet w Indy500, tylko jednemu z nich udało się zwyciężyć w tym wyścigu. W 1920 r. jako pierwszy metę przekroczył Gaston Chevrolet, wówczas jechał za kierownicą bolidu o nazwie Monroe-Frontenac. Co ciekawe swój sukces osiągnął na jednym komplecie opon. Niestety w tym samym roku, obiecujący kierowca wyścigowy zginął w wypadku podczas wyścigu w Kalifornii.

Wraz z końcem wojny rozpoczął się kolejny rozdział w 500 milowym wyścigu. Pierwsze zawody odbyły się w 1948 r. W tedy po raz pierwszy Chevrolet wystawił safety car. Był to model Convertible z 1948 r. Od tego czasu w sumie 22 samochody Chevroleta otwierały wyścig. Na starcie najczęściej pojawiał się model Corvette - 10 razy oraz Camaro - 7 razy.

Podobnie będzie w tym roku. Na stacie jubileuszowego wyścigu stanie specjalnie przygotowany do tej roli najnowszy model Chevroleta Camaro w wersji odkrytej

lop\

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji