Z taśmy montażowej lipskich zakładów Porsche zjechał 100-tysięczny egzemplarz produkowanego 2,5 roku modelu Cayenne.
Cayenne, pierwszy w historii Porsche model SUV wprowadzono na rynek w grudniu 2002 roku, a popyt na to auto okazał się większy, niż oczekiwano. Najważniejszym rynkiem dla Cayenne są przez cały czas Stany Zjednoczone, gdzie sprzedano prawie 40 procent wyprodukowanych samochodów. Najwyższy wzrost sprzedaży, w niektórych przypadkach o kilkaset procent, odnotowało Porsche dzięki Cayenne w Chinach, Rosji, Ameryce Środkowej i południowo – wschodniej Azji oraz w krajach Środkowego Wschodu.
W Polsce aż 90% wszystkich sprzedawanych nowych samochodów Porsche to właśnie Cayenne, co jest spowodowane obowiązującym ustawodawstwem pozwalającym rejestrować takie Porsche jako ciężarówkę, i korzystać z tego względu z odliczeń podatkowych.