Audi A4
Na początku lat 80. nikt nie zwracał większej uwagi na Audi. Wystarczyło zaledwie kilka lat, by za sprawą jednego, genialnego rozwiązania technicznego w aucie z pierścieniami na masce - wówczas w modelu 80 - stały się obiektem westchnień wielu motomaniaków. Chęć walki w rajdowej grupie B skłoniła inżynierów Audi do wdrożenia w życie stałego napędu czterech kół - Quattro, który na początku swej sportowej kariery nie miał sobie równych. Od tamtej pory Quattro (stały napęd 4x4) trafia do niemal wszystkich modeli producenta (poza A1, A3 i TT, które wyposażono w dołączany napęd tylnej osi). Jednym z nich było A4 B5, walczące o klienta w latach 1994-2001, dostępne jako sedan, bądź praktyczniejsze kombi, po dziś dzień spełniające wymagania polskich rodzin.
Ten model można scharakteryzować w bardzo prosty sposób - należyta jakość wykonania, połączona z pancerną mechaniką. Właśnie to przyczyniło się do ogromnej popularności modelu. Wyjątkiem jest nietrwałe i drogie w naprawach przednie zawieszenie. Wspomniana kwota - 10 tys. zł - z powodzeniem wystarczy na zakup "czteronępędowego" A4 z turbodoładowanym silnikiem o mocy 150, 180 KM lub wolnossącym 125 KM, widlastym sześciocylindrowcem 2,6 i 2,8 (odpowiednio 150, 174-193 KM).