Lancer Evolution II
W styczniu 1994 roku ten, kto nie załapał się na pierwszą generację Evolution, mógł spróbować szczęścia ponownie. Produkcja trwała do sierpnia 1995 roku. Stosunkowo krótko. Powstały wersje GSR i RS. Zmian było niewiele. Te stylistyczne policzyć można na palcach jednej ręki i ograniczają się do elementów aerodynamicznych, zwiększających stabilność przy większych prędkościach. Więcej wydarzyło się wewnątrz. Wszystko po to, aby topowy Lancer jeszcze szybszy i jeszcze lepiej się prowadził. Zmodyfikowano nieco układ zawieszenia, wraz z tym zwiększając rozstaw kół, osi (o 10mm) oraz samych opon. Jednostka napędowa pozostała ta sama, jednak wraz z drobnymi jej zmianami oraz podniesieniem ciśnienia doładowania nieco wzrosła moc maksymalna. Nieznacznie, bo do 260 KM, ale jednak. Maksymalny moment obrotowy pozostał bez zmian i wynosił 309 Nm. Wszystkie te elementy powodowały, że Lancer Evolution II stał się jeszcze lepszy i jeszcze bardziej pożądany. Powstało również tylko 5000 egzemplarzy. Wielu się nie załapało…