Suzuki Samurai
Terenówką z prawdziwego zdarzenia, będącą gabarytowym przeciwieństwem Nissana Partola jest wyśmiewany przez niedowiarków Suzuki Samurai SJ. Dzielny Japończyk wymiarami plasuje się za autami segmentu B, co w zestawieniu z niewielką masą własną (poniżej 900 kg) gwarantuje ponadprzeciętne zdolności terenowe. Ciasna i archaiczna kabina wyłożona tandetnymi materiałami nie ma najmniejszego znaczenia w czasie ciężkiej eksploatacji. Należy pamiętać że Samurai pomimo skromnych wymiarów oparty został na ramie, natomiast niewielka moc trafia na cztery koła poprzez dwa sztywne mosty usytuowane na resorach piórowych. Prowadzenie na asfalcie można określić jako fatalne. Japoński off-roader porusza się dzięki słabiutkim silnikom benzynowym bądź diesla - 1,9 TD 63 KM. Jednostki zasilane paliwem bezołowiowym 1,0 i 1,3 wytwarzają odpowiednio 45, 60 - 70 KM.