Mitsubishi Eclipse
Druga generacja tego "Japończyka" zadebiutowała w 1995 roku i pozostała w produkcji przez kolejne cztery lata. W stosunku do pierwszej odmiany, nie wprowadzono zbyt wiele zmian. Po prostu, upiększono i udoskonalono sprawdzoną konstrukcję.
Pod maską tego modelu znalazły się dwie jednostki napędowe w trzech wariantach mocy. Najsłabszy silnik o pojemności dwóch litrów, generował skromne 140 KM. O... 1 KM więcej miał na papierze motor 2.4, nie cieszący się zbyt dużą popularnością. Na zdecydowanie większą uwagę zasługuje turbodoładowany 210-konny agregat.
W topowej specyfikacji silnik przekazywał moment obrotowy na obie osie. W każdej innej odmianie, niutonometry trafiały na przednie koła. Przy kwocie 10 000 zł nie musimy się bardzo wysilać, aby znaleźć dobry egzemplarz. Z uwagi na podatność auta na rozmaite formy tuningu, warto go dokładnie obejrzeć i sprawdzić przed podjęciem ostatecznej decyzji.