WAŻNE
TERAZ

"Byłam sześćdziesioną". Wstrząsające, co zrobiła jej klasa

Test: DS3

None

Obraz

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

10 / 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

11 / 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

12 / 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

13 / 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła