Test: DS3

None

Obraz

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

/ 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

10 / 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

11 / 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

12 / 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

13 / 13Pierwszy antyfrancuski Citroen

Obraz
© Jakub Wielicki

Tego jeszcze nie było. Francuzi wprowadzając najnowszą linię DS, na przekór historii, obiecywali całkowite zerwanie z przeszłością. Nie dość, że inne, to auta mają być lepsze niż "przeciętne" Citroeny.
Jak się okazuje, obietnice francuskiego producenta nie poszły na marne. DS3, pierwszy z serii nie dość, że wygląda znacznie lepiej niż C3, na konstrukcji którego się opiera, to jeszcze jeździ jak szatan i jest świetnie zrobiony. Auto rozpieszcza nie tylko świetnie zaprojektowaną karoserią, ale również widowiskowym i praktycznym wnętrzem.
Czekamy z niecierpliwością na kolejne modele z serii DS. Jeżeli będą równie dobre co DS3, to czeka nas kilka niespodzianek, a większość polskich kierowców zmiana stereotypów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka