500 MultiJet 75 KM - test

None

Obraz

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

/ 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

10 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

11 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

12 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

13 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

14 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

15 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

16 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

17 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

18 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

19 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

20 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

21 / 21Stylowy mieszczuch

Obraz
© Jakub Wielicki

Z końcem lipca największy zakład Fiata, który mieści się w Tychach opuściło 574 399 sztuk Fiatów 500. Prawie 95 proc. produkcji jednego z najlepszych Fiatów w historii trafia na eksport. Nie ma chyba miasta we Włoszech po ulicach, którego nie jeździ przynajmniej jedna pięćsetka. Nie gorzej jest we Francji czy Wielkiej Brytanii. Nawet bardzo przywiązani do swoich aut Niemcy ulegli magii Fiata 500. Coraz częściej również Polacy, a częściej Polki przekonują się do małego Fiata

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka