Yamaha wdraża nowe usługi w odpowiedzi na koronawirusa. Transport i dezynfekcja motocykla oraz zakup przez internet.
Wiosna coraz bliżej. To okres, w którym sprzedawcy motocykli i quadów zazwyczaj przeżywają prawdziwe oblężenie. Niestety epidemia koronawirusa nie sprzyja zakupom. W odpowiedzi na potrzeby klientów polski oddział Yamahy zdecydował się na wprowadzenie specjalnych usług ułatwiających zakup i utrzymanie sprzętu w tym trudnym okresie.
Chętni klienci mogą zapoznać się z ofertą na stronie internetowej yamaha-motor.pl, a następnie złożyć zamówienie poprzez kontakt mailowy, telefoniczny, aplikację MyGarage oraz internetowy konfigurator – możliwości jest całkiem sporo.
By sfinalizować transakcję, wybrany dealer dostarczy zamówiony pojazd pod wskazany adres. Dostawa do 30 km jest bezpłatna. Podobnie wygląda kwestia transportu sprzętu do serwisu na przegląd lub naprawę gwarancyjną. Co więcej, klienci mogą liczyć na darmową wysyłkę wszystkich zamówień o wartości powyżej 50 zł w kategorii części zamiennych, akcesoriów, czy gadżetów.
Przedstawiciele polskiego oddziału Yamahy podkreślają, że pracownicy salonów pozostają do dyspozycji klientów. Firma wdrożyła też nadzwyczajne środki bezpieczeństwa. Wysyłany sprzęt i towar jest dezynfekowany, podobnie jak pojazdy, które trafiają do serwisu.