Przednie światła LED
Sytuacja bardzo podobna jak w przypadku świateł wykorzystujących diody z tyłu. Teoretycznie powinny wytrzymać bardzo długo, ale jeśli się zepsują, koszty będą spore. Optymistycznie zakładając, używany reflektor z paskiem LED- owym i ksenonowym światłem głównym to wydatek 600-800 zł. Natomiast w pełni diodowa lampa do kompaktowego modelu kosztuje około 1200 zł. Ceny nowych elementów w ASO mogą być nawet kilkukrotnie wyższe.
Kupno samochodu ze światłami "full LED" należy poprzedzić wnikliwym namysłem. Wcale nie muszą one świecić lepiej od ksenonów, a są o wiele droższe. Udowodnił to test oświetlenia SUV-ów przeprowadzony w połowie 2016 roku przez amerykański Insurance Institute fot Safety Highway. Test lepiej zaliczyła Honda CR-V wyposażona w soczewkowe światła halogenowe niż BMW X1 ze światłami w pełni LED-owymi. W przypadku Mazd CX-3 z w pełni LED-owymi światłami rezultat był już jednak lepszy.