WUT Racing
Zainteresowane współpracą firmy wciąż mogą się zgłaszać do organizatorów przedsięwzięcia. Koncepcja na bolid zrodziła się dwa lata temu. Stawka jest bardzo wysoka, bo zawodnicy mają szanse już w bardzo młodym wieku zaistnieć na scenie inżynierskiej i podpisać lukratywne kontrakty z największymi koncernami. W rywalizacji zwycięża pomysłowość i solidność przy budowie maszyny. Ponad trzydziestu studentów z Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej przygotowało pojazd ważący niespełna 250 kilogramów z silnikiem przeszczepionym z Hondy CBR 600. Jego pierwotna moc wynosiła niecałe 100 koni mechanicznych, jednak z uwagi na obowiązujące przepisy homologacyjne, zdławioną ją do około 70 KM. Przyspiesza do 100 km/h w 4 sekundy i przynajmniej teoretycznie powinna zagwarantować niemałe doznania, przynajmniej tak zapewniają sami konstruktorzy oczekujący z niecierpliwością na pierwsze próby torowe. Odpowiednia jednostka napędowa to dopiero początek. Należało jeszcze przygotować właściwe zawieszenie i wytrzymałą
ramę, mogącą przetrwać niemałe przeciążenia. Studenci podzielili się na kilkuosobowe komórki, które odpowiadały za poszczególne elementy.