BMW E38 728i
Na początku lat 90. w klasie luksusowych limuzyn dominował Mercedes klasy S i BMW serii 7 E38. Zwłaszcza ten drugi model cieszy się ogromnym powodzeniem na rynku wtórnym. Kierowcy cenią największe BMW za jakość wykonania, bogate wyposażenie seryjne i precyzję prowadzenia - typową dla każdego modelu marki. Bez względu na zespół napędowy pracujący pod maską, kabina pasażerska zapewnia ogromną przestrzeń i bardzo bogate wyposażenie. Telefon, dwustrefowa klimatyzacja, jak i wiele innych dodatków trafiały do większości siódemek.
W przypadku serii 7 największym wzięciem cieszyły się silniki wysokoprężne, oraz benzynowe 4,0 i 4,4 V8. Egzemplarze wyposażone we wspomniane silniki mocno trzymają cenę, niezależnie od rocznika produkcji. Wśród aut wystawionych na sprzedaż możemy pokusić się o znalezienie pomijanej i niedocenianej wersji 728i. Bazowy silnik pochodził wprost z mniejszych modeli marki, którym gwarantował bardzo dobre osiągi. W serii 7 cierpiał jednak na deficyt mocy, 193 KM wielu użytkownikom nie wystarczało. Nie oznacza to jednak, że sześciocylindrowy silnik obarczony jest wieloma awariami. Okazuje się bardzo trwały i zdecydowanie tańszy w serwisowaniu niż większe propozycje.