Audi A8 D2 3,7 V8
Niewielu kierowców zdaje sobie sprawę z mało prestiżowej historii Audi. Dziś ten szanowany niemiecki producent uznawany jest za markę na równi rywalizującą z Mercedesem czy też BMW. Wszystko zmieniło się dosyć gwałtownie w przeciągu ostatnich trzech dekad, w czasie których Audi zrobiło ogromny postęp. Po modelu V8, który nie odniósł wielkiego sukcesu, pojawiło się A8 D2. Bogate wyposażenie seryjne wespół z bardzo długą listą słono płatnych dodatków, czyniły z pierwszej generacji flagowego Audi godnego konkurenta serii 7. Wnętrze wykonano z materiałów wzorowej jakości, jak przystało na lata 90.
Poza klimatyzacją automatyczną, pełną elektryką, znaleźć możemy także komputer pokładowy, skórzaną tapicerkę z wentylowanymi i podgrzewanymi fotelami, jak również opcjonalne nagłośnienie firmy Bose. Wśród jednostek napędowych najpopularniejsze były diesle oraz benzynowy 4,2 V8. Mniejszym zainteresowaniem cieszył się najmniejszy ośmiocylindrowiec w gamie - 3,7 V8 generujący 230 KM - z seryjnym napędem na cztery koła Quattro. Małe powodzenie wśród kierowców nie wynika jednak z usterkowości, ani dużych kosztów utrzymania tego modelu. Konkurencyjne jednostki napędowe wypadają niemal identycznie.