Trwa ładowanie...
wiadomości
23-05-2008 10:11

Wciąż atrakcyjna - Skoda Octavia

Wciąż atrakcyjna - Skoda Octavia
d3deswf
d3deswf

Mimo 12-letniej już obecności na rynku sprzedaż modelu Skoda Octavia pierwszej generacji nadal utrzymuje się na wysokim poziomie, co jest w dużej mierze zasługą dobrych wyników w regionie Europy Środkowowschodniej. W Polsce Octavia I miała najlepszy rezultat w roku 2003, kiedy to wybrało ją prawie 11 tys. klientów.

_ W tym roku wolumen sprzedaży będzie wyższy _ - zapowiada Fred Kappler, członek zarządu Skoda Auto ds. sprzedaży i marketingu. W większości krajów, w tym również w Polsce, stara Octavia nosi nazwę Tour (dla odróżnienia od modelu kolejnej generacji). W ciągu czterech pierwszych miesięcy bieżącego roku wolumen sprzedaży zwiększył się o 3,3% do 25 094 egzemplarzy. W 2007 r. wyprodukowano 73 080 sztuk tego pojazdu.

Oto jak kształtowała się dotychczas sprzedaż Skody Octavia Tour na polskim rynku:
- rok 1998: 4 656 sztuk
- rok 1999: 7 446 sztuk
- rok 2000: 8 138 sztuk
- rok 2001: 7 539 sztuk
- rok 2002: 9 098 sztuk
- rok 2003: 10 981 sztuk
- rok 2004: 10 687 sztuk
- rok 2005: 5 234 sztuk
- rok 2006: 5 441 sztuk
- rok 2007: 4 051 sztuk
- rok 2008 (styczeń-kwiecień): 1 201 sztuk (26,5% sprzedaży dla całej gamy)

d3deswf

Debiutująca na rynku w roku 1996 Skoda Octavia Tour najlepiej sprzedaje się obecnie w takich krajach jak Rumunia, Rosja oraz Ukraina.

W najbliższej przyszłości nie ma planów zakończenia produkcji Octavii Tour. Jak twierdzi Fred Kappler, Skoda Auto będzie wytwarzać ten model przynajmniej do roku 2010.

Sprzedaż Skody Octavia drugiej generacji rozpoczęła się w roku 2004. Źródła: IBRM Samar (Rafał Żaglewski), Automotive News Europe (Lyle Frink)

d3deswf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3deswf
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj