Kolejna generacja popularnego "dostawczaka"
Przez 13 lat produkcji generacji T5 sprzedano blisko dwa miliony egzemplarzy na caĆym Ćwiecie. Tak dĆugi okres obecnoĆci na rynku wymagaĆ gruntownego odĆwieĆŒenia, ale trudno jest zmodernizowaÄ samochĂłd pozbawiony wiÄkszych wad. Niemcy przyĆoĆŒyli siÄ do nowego projektu, mocno usprawniajÄ c znanÄ juĆŒ formuĆÄ. Transporter ma nowe silniki, speĆnia normy Euro 6, wnÄtrze oferuje wyĆŒszy komfort, a ceny pozostanÄ na podobnym, akceptowalnym przez klientĂłw poziomie.
Tak jak w przypadku poprzednika, samochĂłd bÄdzie dostÄpny w trzech wariantach. Furgon z pojedynczÄ kabinÄ ma kilkadziesiÄ t wariantĂłw zabudowy i zostaĆ skierowany do przedsiÄbiorcĂłw. Jest teĆŒ odmiana z podwĂłjnÄ kabinÄ , a takĆŒe kombi sĆuĆŒÄ ce do przewozu siedmiu osĂłb. W katalogach znajdziemy teĆŒ Multivana, Caravelle i turystycznÄ CaliforniÄ z namiotem bocznym zadaszeniem i zestawem krzeseĆek. Ć»eby dopasowaÄ auto do wĆasnych potrzeb, warto wybraÄ jeden z dwĂłch dostÄpnych rozstawĂłw osi i trzech wysokoĆci. ĆÄ cznie w konfiguratorze wygospodarowano aĆŒ 500 rĂłĆŒnych personalizacji.