a
Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.