Odpicowany Dostawczak
DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod bĆotnikiem, stoĆŒkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozĆocone wszelkie moĆŒliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, âprzeklepaneâ resory z tyĆu, belka przeniesiona nad resory.
KOĆA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyĆu 45 mm.
NADWOZIE: brÄ
zowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwĂłdka wokĂłĆ grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia Ćadunkowa wyĆoĆŒona drewnem bambusowym.
WNÄTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiaĆem, zestaw zegarĂłw VDO.
WĆAĆCICIEL: Damian.