Przyszłość? To już dziś
Ponad 1000 osób przybyło w walentynkowy wieczór do hali EXPO XXI w Warszawie, by po raz pierwszy na własne oczy zobaczyć najnowszy model, zaprojektowany przez inżynierów ze Szwecji. Dzień później, w tym samym miejscu warszawiacy mogli oglądać nowe Volvo XC90 na otwartym pokazie. Samochód zrobił ogromne wrażenie na zaproszonych gościach. Po odsłonięciu, nie sposób było podejść do auta. To dobry znak dla Volvo, które w naszym kraju chce sprzedawać ponad 1000 sztuk rocznie.
Opracowanie nowego modelu kosztowało ponad 40 mld zł. To dwa razy więcej, niż koszt budowy mostu przez cieśninę Sund, łączącego Danię ze Szwecją. - Samochód sprzedajemy już od kilku miesięcy, ale pierwsze egzemplarze w salonach i na drogach pojawią się w maju - powiedział moto.wp.pl Mariusz Nycz, dyrektor sprzedaży Volvo Car Poland.
Tłumy gości wypełniły halę, by zobaczyć najdroższy projekt we współczesnej historii szwedzkiej marki. Do tej pory miłośnicy motoryzacji z Polski mogli podziwiać nowe Volvo XC90 wyłącznie na zdjęciach.