Miejski indywidualista
Koncern VAG dość późno odpowiedział na trojaczki z Kolina. Peugeot, Citroen i Toyota, mimo, że przeciętnie wypadły w testach bezpieczeństwa Euro NCAP zdobywając jedynie trzy gwiazdki, przebojem wdarły się na europejski parkiet. Pozostałe koncerny wyczuwając w tym segmencie duży potencjał, też nie pozostały dłużne i stosunkowo szybko wypuściły na rynek Hyundaia i10, Kię Picanto, czy chociażby Suzuki Alto. Volkswagen chcąc wzmocnić konkurencyjność względem rywali i zaoferować klientowi większy wybór, wprowadza właśnie do katalogów model Cross Up!
Nie znamy jeszcze cen prezentowanego modelu, jednak możemy przypuszczać, że specyfikacja Cross okaże się droższa od bazowego wariantu o 12-15 tysięcy złotych. Taką cenę podyktuje bogate wyposażenie standardowe i szereg akcesoriów upiększających karoserię oraz wnętrze. Za kilka tygodni auto pojawi się w polskich przedstawicielstwach. Póki nie ma konkurencji, możemy je uznać za najlepsze w segmencie. Czekamy zatem na odpowiedź pozostałych koncernów.