Prawie jak SUV
Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.
Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.
* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.
Polecamy na AutoŚwiat.pl: Chevrolet Cruze kombi kontra Ford Focus i Skoda Octavia: które kompaktowe kombi jest najlepsze