Fiat Bravo II
Ostatnie miejsce w naszym zestawieniu zajmuje Fiat Bravo drugiej generacji. Ten oparty w dużej mierze na podzespołach Stilo model, w teorii miał rywalizować z renomowaną konkurencją. Niestety, także i tym razem stereotyp wygrał, skazując kompaktowego Fiata na marginalny udział w rynku. Poza nadwoziem solidnie zabezpieczonym przed rdzą, wygospodarowano rozsądnie skonfigurowane wnętrze - w sam raz dla czterech osób. Oczywiście, w segmencie C znajdziemy auta z obszerniejszą kabiną. Jakość wykonania może i nie powala na kolana, jednak nawet po latach plastiki nie wydają niepokojących odgłosów. Poziomem wyposażenia Fiat także chciał przyciągnąć klientów, oferując naprawdę wiele. Klimatyzacja, pełna elektryka i komputer pokładowy oraz radio z CD trafiały do każdego egzemparza. Ponadto możemy niekiedy trafić na skórzaną tapicerkę, biksenonowe reflektory, tudzież przyzwoite audio. W temacie jednostek napędowych Włosi wyraźnie postawili na diesle. Wysokoprężną gamę stanowią silniki 1,6, 1,9 i 2,0 JTD - o mocy 90-120,
120-150 i 165 KM. Benzynowe jednostki 1,4 i 1,4 Turbo generują 90, 120-150 KM.
Piotr Mokwiński, moto.wp.pl