Dodatek do torebki
Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.
Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.