Sedan dla mas
Corolla jest jednym z najwaĆŒniejszych modeli w palecie Toyoty. To wĆaĆnie ten samochĂłd przyczyniĆ siÄ w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjnoĆci marki. To takĆŒe drugi po wzglÄdem sprzedaĆŒy kompaktowy sedan w Polsce w zeszĆym roku. Lepsza okazaĆa siÄ tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma siÄ zmieniÄ za sprawÄ nowej generacji dostÄpnej w przystÄpnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposaĆŒeniowymi. To interesujÄ ca propozycja dla firm jak i osĂłb fizycznych.
Od 1966 r. sprzedano na caĆym Ćwiecie okoĆo 40 milionĂłw wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywcĂłw. W naszym kraju zeszĆy rok okazaĆ siÄ sukcesem z wolumenem sprzedaĆŒy przekraczajÄ cym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu bÄdzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie siÄ w ofercie handlowej aĆŒ w 150 krajach.
WchodzÄ ca w najbliĆŒszy weekend na polski rynek Corolla, bÄdzie kusiÄ klientĂłw stosunkowo niskÄ cenÄ za bazowÄ specyfikacjÄ. OdmianÄ Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 zĆotych. DopĆata do znacznie lepiej wyposaĆŒonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiÄ ce, wiÄc nie warto braÄ pod uwagÄ wspomnianej wczeĆniej odmiany. Za mocniejszÄ jednostkÄ napÄdowÄ startujÄ cÄ z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapĆacimy niecaĆe 70 000 zĆotych. Diesel z manualnÄ przekĆadniÄ to wydatek przynajmniej 75 000 zĆotych. Ewentualne braki w wyposaĆŒeniu uzupeĆnimy rozsÄ dnie wycenionymi pakietami, ktĂłrych w Toyocie nie brakuje. NajbliĆŒsze miesiÄ ce pokaĆŒÄ , czy kompaktowy sedan spodoba siÄ na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.