Toyota Avensis vs Mazda 6 

Oba auta dzieli spora różnica wieku. Mimo tego, Toyota wciąż dobrze się sprzedaje, ale Mazda depcze jej po piętach

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

/ 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

10 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

11 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

12 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

13 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

14 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

15 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

16 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

17 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

18 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

19 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

20 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

21 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

22 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

23 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

24 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

25 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

26 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

27 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

28 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

29 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

30 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

31 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

32 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

33 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

34 / 34Japońska walka o dominację

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota od lat pretenduje do miana królowej flot, natomiast Mazda pozostaje od dłuższego czasu w cieniu. Nastał jednak czas rewolucji w rankingach sprzedaży, bo Japończycy wzięli się mocno do pracy. Rok temu poznaliśmy nowego crossovera nazwanego CX-5, a na przełomie grudnia i stycznia do salonów wjechało najnowsze wcielenie szóstki. Czy dopracowany model w połączeniu z dynamicznymi i oszczędnymi silnikami będzie w stanie zdetronizować Avensisa? Przecież to najlepiej sprzedający się przedstawiciel segmentu D z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Mazda 6 to przełomowy model w japońskim koncernie, który wreszcie może przyczynić się do europejskiego sukcesu marki. W stosunku do dojrzałego i zakorzenionego na rynku Avensisa, robi trochę lepsze wrażenie, co wynika z młodszego wieku, ale też z nieznacznie wyższej ceny porównywalnej wersji z silnikiem diesla. Właśnie dlatego postanowiliśmy zestawić warianty napędzane różnym paliwem. Dłuższe nadwozie szóstki skrywa nieco bardziej przestronne i dopracowane wnętrze. Toyota też nie ma się czego wstydzić, jednak dopiero kolejna generacja będzie w stanie usunąć w cień groźną konkurentkę.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy