Zmiany na lepsze
Kto będzie chciał jeździć oszczędniej, ma do wyboru dwie możliwości. Pierwsza to silnik 1.4 o mocy 90 KM, przy 3800 obr./min. i o maksymalnym momencie 205 Nm, dostępnym w zakresie od 1800 do 2800 obr./min. Przyspieszenie do setki trwa w tym przypadku 12,5 s., a prędkość maksymalna to 180 km/h. Bardzo ciekawie przedstawiają się w jego przypadku dane na temat spalania. Średnio 4,1 l/100 km, w mieście 4,5 l/100 km, a w trasie, zaledwie 3,6 l/100 km. Jeżeli, oprócz niskiego spalania, chcemy jeszcze dobrej dynamiki, powinniśmy rozważyć możliwość zakupu wersji z 2-litrowym dieslem D-4D o mocy 124 KM (przy 3600 obr./min.) i maksymalnym momencie 310 Nm (w zakresie 1600 - 2400 obr./min.). Wyposażona w ten silnik Toyota Auris przyspiesza do setki w 10 s. i rozpędza się do 200 km/h. Najważniejsze, że spala przy tym średnio tylko 0,2 l oleju napędowego więcej, niż mały diesel. W mieście, odpowiednio: 5,2 - 5,3 l/100 km, a w trasie: 3,8 - 3,9 l/100 km.