Trwa ładowanie...
04-03-2015 10:25

To najbardziej luksusowe Mercedesy w ofercie

To najbardziej luksusowe Mercedesy w ofercieŹródło: wp.pl/Mateusz Pietruszka
d1wuq1e
d1wuq1e

50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z premierą nowej generacji tego modelu. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie.

Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem komfortu i z myślą o podróżowaniu z szoferem. Standardowo na pasażerów czekają dwa regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć.

Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie.

Do napędu Pullmana służy 6-litrowa jednostka V12 biturbo o mocy 390 kW (530 KM). Osiąga ona maksymalny moment obrotowy o wartości 830 Nm, dostępny już od 1900 obr./min.

d1wuq1e

Ceny modelu rozpoczynają się od około 500 tys. euro, a oferta obejmuje niemal nieskończone możliwości indywidualizacji. Pierwsi klienci odbiorą swoje pojazdy na początku 2016 roku.

Podczas targów w Genewie pojawiła się także zwykła wersja Maybacha. W ofercie znajdą się trzy wersje tego auta. S 600 to topowa odmiana, która też pojawi się jako pierwsza. Będzie ona napędzana podwójnie doładowanym 6-litrowym silnikiem V12 o mocy 530 KM. Później do oferty dołączy odmiana S 500 z V8 pod maską i najsłabsza wersja S 400 4MATIC z silnikiem V6 i napędem na obie osie. Ta ostatnia została stworzona z myślą o chińskich klientach. Pozwoli im uniknąć wysokich podatków, które trzeba płacić za najmocniejsze odmiany.

mp/moto.wp.pl

d1wuq1e
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1wuq1e
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj