Jeep Wrangler
Nie bez powodu synonimem auta terenowego stały się pojazdy wychodzące z fabryk Jeepa. Znakiem rozpoznawczym tych samochodów jest żebrowany grill. Pośród modeli tej amerykańskiej legendy prawdziwą ikoną dla off-roaderów jest Wrangler, w zadanym budżecie zmieści się druga generacja oferowana w latach 1997-2006. Niepraktyczne wnętrze z trudem mieszczące cztery osoby w kilka chwil zamienić możemy w stylową bulwarówkę pozbawioną plastikowego dachu. Jednak w tym zestawieniu nie to jest najważniejsze.
Wrangler, jak przystało na maszynę niebojącą się trudnego terenu, otrzymał dwa sztywne mosty, reduktor i pancerny napęd na wszystkie koła. W zależności od wybranej wersji, moc z cztero- lub sześciocylindrowego silnika w pierwszej kolejności trafiała do manualnej pięciostopniowej przekładni, bądź klasycznego automatu. Pod zapinaną na klamry maską pracowały wyłącznie benzynowe jednostki. Najsłabsza 2,5 l oddawała do dyspozycji kierowcy 118-121 KM, nieco więcej generował silnik 2,4 l - 147 KM. Zagorzali fani modelu zgodnie twierdzą, że najodpowiedniejszym źródłem mocy jest czterolitrowa rzędowa szóstka generująca 178-193 KM.