Tanie Benelli Leoncino 250 zostało ulepszone. Spójrzcie tylko na przedni błotnik
Benelli Leoncino łączy miejskie walory nakeda ze stylistyką inspirowaną maszynami sprzed lat. Tańszy model z tej linii to "250" i właśnie doczekał się kilku zmian na nowy rok. Nie są one duże, ale pozwalają włoskiej marce utrzymać ten model w grze.
Benelli Leoncino 250 to tania propozycja dla tych, którzy cenią sobie ciekawy wygląd, ale nie wymagają szczególnie dobrych osiągów. I to właśnie poniekąd z wyglądem ma związek największa nowość w tym motocyklu. Wzorem "500" ma on nowe przednie światła. Są one LED-owe, więc z jednej strony lepiej oświetlają drogę, a z drugiej wyglądają nowocześniej.
W ramach odświeżenia Leoncino 250 dostało nowe grafiki dla wszystkich czterech wersji kolorystycznych (czerwonej, białej, brązowej i szarej). Cały czas ma też detal, który szczególnie wyróżnia ten motocykl. Zgodnie z nazwą na przednim błotniku umieszczona jest niewielka figurka lwa.
Konstrukcyjnie Benelli Leoncino 250 się nie zmieniło. Motocykl ten opiera się o stalową ramę kratownicową. Z przodu pracuje widelec z goleniami o średnicy 41 mm, a z tyłu pojedynczy amortyzator. Hamulce to pojedyncze tarcze o średnicy 280 mm z przodu i 240 mm z tyłu. Za napęd tego motocykla odpowiada jednocylindrowy silnik o pojemności 249 cm3 i mocy 24,5 KM przy 9500 obr./min.
Benelli to włoska marka, ale dziś należąca do Chińczyków i właśnie w tym azjatyckich kraju produkowane są jej motocykle. To przekłada się na konkurencyjne ceny i model Leoncino 250 kosztuje 17 500 zł.