Fiat Seicento
W wersji Sporting to wprost idealne auto dla młodej osoby. Silnik 1.1 ma 54 KM, bezkolizyjny rozrząd i jest odporny nawet na... mało doświadczonych kierowców. Co ważne z punktu widzenia „wyścigowców”, Seicento Sporting całkiem nieźle się rozpędza – skrzynia ma krótsze przełożenia niż w zwykłej wersji. Fiatowi starcza „pary” do 80 km/h, później trochę słabnie. Do miasta wystarczy.
Wady? Zbyt wysokie spalanie (7-8 l/100 km) w relacji do osiągów i niski poziom bezpieczeństwa. Lekko zmodyfikowane zawieszenie sprawdza się na zakrętach, ale nie jest długowieczne. To samo dotyczy elektryki (awarie alternatorów, silniczków wycieraczek). Ponadto – wycieki, problemy z układem chłodzenia, korozja nadwozia.
Zadbany egzemplarz kosztuje nie mniej niż 5 tys. zł.
Polecamy na AutoŚwiat.pl: Najlepsze auta za 10 000 zł