Sześć nowych Astonów
Najbliższych 6 lat zapowiada się wyjątkowo pracowicie dla Astona Martina. Firma zamierza w tym czasie wprowadzić sześć nowych modeli.
Aston Martin w najbliższych latach zamierza poszerzyć gamę modelową i skupić się m.in. na segmentach, w których dotychczas marka nie była obecna. Listę nowości otwierają dwa znane i szeroko dyskutowane od dawna modele.
Niezwykły i wyjątkowy One-77 - samochód budowany według ścisłych wytycznych zamawiającego, będący kwintesencją dziedzictwa marki. Po przeciwnej stronie stoi luksusowy maluch o nazwie Cygnet. Pojazd nie budzi już tak pozytywnych skojarzeń, trudno też doszukiwać się w nim elegancji i dreszczyku emocji. Są zapewne tacy, którzy uznają, że używanie znaczka Astona na klapie tego pojazdu to świętokradztwo. Jednak dla firmy, mały pojazd miejski to sposób na poradzenie sobie z coraz ostrzejszymi normami dotyczącymi emisji substancji szkodliwych. Cygnet pojawi się na rynku w 2011 roku.
Dwa lata później klienci DB9 będą mogli nabyć jego najnowsze wcielenie. Tutaj trudno mówić o rewolucji, dobrych rzeczy się nie zmienia... jedynie ulepsza. Póki co, nowy DB9 kryje się pod nazwą Project VH500. W 2013 może też pojawić się odświeżony DBS. W 2014 przyjdzie czas na nową odsłonę "baby Astona" - czyli modelu Vantage.
Na przełomie 2014/2015 Aston Martin wprowadzi swojego pierwszego SUV-a - model Lagonda. Na szczęście firma wzięła sobie do serca negatywne opinie, jakie zostały wystawione wersji koncepcyjnej Lagondy i ponoć pracuje nad jego nowym wizerunkiem. Nie potwierdzone są też informacje o rzekomym pokrewieństwie z Mercedesem GL. SUV Astona ma być kierowany głównie na rynki wschodzące (Chiny, Rosja), nam wydaje się jednak, iż znajdzie wielu nabywców również w USA i Europie. Ostatecznie w 2016 firma z Gaydon zaprezentuje odświeżoną limuzynę Rapid, której produkcja może zostać przeniesiona z zakładów Magna-Steyr (Austria) właśnie do Gaydon.