Wraz z początkiem wiosny, swoje bramy otworzył przebudowany pawilon Audi w miasteczku motoryzacyjnym Autostadt w Wolfsburgu. Świat Audi w trakcie trzymiesięcznej przemiany otrzymał całkiem nowy wygląd.
Odwiedzający mogą teraz dowiedzieć się znacznie więcej na temat innowacji Audi, takich jak e-tron, ultra, connect oraz tych związanych ze stylistyką. Mają również okazję wypróbować je w wybranych samochodach z rodziny Audi. Na gości czekają m.in. modele A1 e-Tron, R8 GT Spyder i A8, a także informacje na temat najnowszej ikony stylistyki - Audi quattro concept.
Szczególną cechą przeprojektowanego pawilonu Audi jest możliwość aktywnego uczestniczenia w wystawie i poznawania jej w indywidualny sposób. Jest to możliwe dzięki Audi Sphere, czyli interaktywnej kuli towarzyszącej gościom podczas pobytu w pawilonie. W niej znajdują się zdjęcie oraz imię gościa. Z pomocą kuli aktywuje się te treści i eksponaty, które są interesujące dla zwiedzającego. Poza tym, Audi Sphere reaguje na otoczenie i zmienia kolory w zależności od obszaru wystawy, zaznaczając w widoczny sposób poszczególne innowacje. Pod koniec tej interaktywnej i spersonalizowanej wizyty, gość ma możliwość wysłania swojego zdjęcia do domu lub przyjaciół, uzyskania informacji o modelach samochodów czy nawiązania kontaktu z dealerem Audi w pobliżu miejsca zamieszkania.
Od otwarcia w roku 2000, ten park tematyczny oraz zlokalizowane przy nim centrum nauki, odwiedziło ponad 24 mln turystów. Tym samym, stał się on jednym z najbardziej popularnych celów turystycznych w Niemczech. Ponadto, Autostadt jest największym na świecie centrum logistyki samochodowej. Na jego terenie znajduje się również ZeitHaus - najczęściej odwiedzane muzeum motoryzacyjnym w skali całego globu. Dodatkowo, cała gama wydarzeń kulturalnych, takich jak coroczny festiwal Movimentos, sprawia, że miasteczko Autostadt jest międzynarodowym miejscem spotkań miłośników kultury.