Subaru Forester
Bardzo ciekawą alternatywą dla typowego SUV-a, przeznaczonego w praktyce wyłącznie na utwardzone szlaki, jest Subaru Forester. Japoński leśnik drugiej generacji opuszczał linie montażowe w latach 2002-2008, w międzyczasie podbijając świat bardziej walorami trakcyjnymi niż prezencją i funkcjonalnością. Nie od dziś wiadomo, że dla inżynierów z Subaru znacznie bardziej liczy się trakcja i radość z jazdy, niż dodatkowe cechy takie jak wygoda i wyposażenie. Połączenie zwykłego kombi z SUV-em w postaci Forestera nie odznacza się przestronną kabiną, rozpieszczającą pasażerów ogromem miejsca. Ot, czteroosobowe wnętrze wykończone twardymi plastikami. Kluczem jest jednak symetryczny napęd na cztery koła - wizytówka marki - jak i benzynowe czterocylindrowce w układzie przeciwsobnym. Bazowy 2.0 dysponuje mocą 125-177 KM, drugi wolnossący agregat 2.5 wytwarza 173 KM, zaś warianty turbodoładowane 211-230 KM.
Klocki hamulcowe z montażem w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!Klocki hamulcowe z montażem w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!