WielozadaniowoĆÄ po japoĆsku
Subaru to marka, ktĂłra staĆa siÄ popularna na fali sportowych sukcesĂłw Imprezy w latach 90. JapoĆczycy majÄ jednak do zaoferowania coĆ wiÄcej niĆŒ tylko piekielnie szybkiego WRX-a STi. SamochĂłd spod znaku plejad moĆŒe dla siebie znaleĆșÄ rĂłwnieĆŒ stateczna gĆowa rodziny o zamiĆowaniu do ruchu na ĆwieĆŒym powietrzu, albo wĆaĆciciel firmy, ktĂłry od czasu do czasu musi przewieĆșÄ spory Ćadunek w lekki teren. To wĆaĆnie dla takiego klienta stworzono model Outback Offroad.
Niekwestionowanymi mistrzami pod wzglÄdem formowania samochodowej karoserii sÄ WĆosi. ChoÄ dziĆ na motoryzacyjnym rynku mamy do czynienia zaledwie z echem dawnej ĆwietnoĆci, dowolna Alfa Romeo czy Maserati pozostawia w tyle konkurencyjne modele o niemieckim czy japoĆskim rodowodzie. Subaru Outback Offroad nie jest tu wyjÄ tkiem. No cĂłĆŒ, wystarczy rzut oka, by przekonaÄ siÄ, ĆŒe na widok tego auta rÄce nie zĆoĆŒÄ nam siÄ do oklaskĂłw.
Tak naprawdÄ jednak niewielu klientĂłw decyduje siÄ na Subaru ze wzglÄdu na jego wyglÄ d. NajwaĆŒniejsze okazuje siÄ tu przede wszystkim zaufanie do moĆŒliwoĆci inĆŒynierĂłw japoĆskiej marki oraz przyjemnoĆÄ z jazdy, jakÄ obiecujÄ samochody spod znaku plejad. Nie inaczej jest w przypadku Outbacka Offroad. Mimo przeĆwitu wynoszÄ cego 20 cm i zastosowaniu opon nadajÄ cych siÄ do jazdy po lekkim terenie samochĂłd posĆusznie i bez zwĆoki wykonuje polecenia kierowcy, dajÄ c mu jednoczeĆnie informacjÄ zwrotnÄ na temat drogi, po ktĂłrej porusza siÄ auto i ewentualnego zbliĆŒania siÄ koĆca moĆŒliwoĆci zawieszenia.