Subaru Outback 2,5i

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

/ 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

10 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

11 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

12 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

13 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

14 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

15 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

16 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

17 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

18 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

19 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

20 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

21 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

22 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

23 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

24 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

25 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

26 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

27 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

28 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

29 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

30 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

31 / 31Japoński rywal stał się groźniejszy

Obraz
© Tomasz Budzik

Nowe wcielenie Subaru Outbacka jest przede wszystkim bardziej atrakcyjne od poprzednika i posiada o wiele nowocześniejszy system rozrywki oraz nawigacji. To wygodny i praktyczny samochód o niebanalnych możliwościach na drogach złej jakości i w lekkim terenie. Po zmianach, jakie zafundowali mu japońscy styliści, nie będzie powodem wstydu swojego właściciela, a podczas jazdy zaskoczy świetnym zawieszeniem i układem kierowniczym, a także nowoczesnym systemem rozrywki i nawigacji.

Kosztujący 40,4 tys. euro, czyli 165 246 zł Outback w wersji Exlusive ma jednak poważnych konkurentów. Najgroźniejszy wydaje się Volkswagen Passat Alltrack. Niemiecki klasyk w benzynowej wersji z napędem na cztery koła (2,0 TSI o mocy 210 KM) kosztuje co najmniej 150,8 tys. zł. Za bi-ksenonowe reflektory, bezkluczykowy system dostępu, aktywny tempomat, nawigację i kilka innych drobiazgów dopłacimy jednak prawie dwadzieścia tysięcy złotych. Niedawno podwyższoną wersję swojego odświeżonego flagowca pokazał również Peugeot. 508 RHX SW, którego bezapelacyjnym atutem jest uroda, dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM i stosunkowo bogatym wyposażeniem. Pozostałe duże kombi z napędem na cztery koła to już propozycje z segmentu premium.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy