Honda X8R
Propozycją z drugiej strony skuterowej skali jest Honda X8R prezentująca nowoczesny design przyciągający zwłaszcza świeżo upieczonych motorowerzystów, nie tylko tych z gimnazjum. Agresywna prezencja wzbogacona została obowiązkowymi naklejkami, skutecznie chroniącymi plastikowe panele przed zarysowaniem. Niska pozycja w hondowskiej hierarchii całkowicie wyjaśnia brak czołowej owiewki oraz rozbudowanego centrum dowodzenia. Pod, przynajmniej w teorii, dwuosobową kanapą zlokalizowano wedle skuterowej tradycji, schowek na niewielki kask. U schyłku lat 90., jeszcze nikt nie przejmował się emisją szkodliwych substancji pośród jednośladów, nic wiec dziwnego, że X8R napędzany jest przez dwusuwowy silnik. Ta chłodzona powietrzem długowieczna jednostka potrafi wydobyć z siebie nawet 6 KM, umożliwiając osiągnięcie przepisowych 45 km/h i więcej po odblokowaniu.