Junak 607
W przemyśle motoryzacyjnym niezwykle często wskrzeszane są niegdyś upadłe marki, nadal mogące pochwalić się wielkim zainteresowaniem. Tak właśnie było z Junakiem, niegdyś dumą PRL-owskiej motoryzacji, dziś oferującym chińskie modele z legendarną nazwą na boku. Jednym z pokolenia nowych Junaków jest skuter 607, dostępny w wielu wariantach kolorystycznych. Ciekawy design wespół z ergonomicznym miejscem pracy, pozytywnie nastawia do spolszczonego "Azjaty". Według zapewnień producenta 49-centymetrowy czterosuwowy silnik w prosty i bezpieczny sposób możemy powiększyć do 80 cm3 - formalnie przeistaczając Junaka w motocykl. W standardowej konfiguracji ważący 103 kg 607, za sprawą 3,1 KM rozpędza się do ustawowych 45 km/h. Wydając 4000 złotych otrzymamy dwuletnią gwarancję.