Odrobina szaleństwa
Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.
Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.