Konkurencyjne wnętrze
Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.
Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.
W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.