Skoda Octavia RS - sportowe ambicje
Skoda Octavia RS
Pamiętacie jak śmialiśmy się ze Skody? Dzisiaj już nikomu nie jest do śmiechu. Oprócz technologii i funkcjonalności czeska marka ma też sportowe ambicje. I to poparte historycznymi korzeniami. Skoda od lat jest w Polsce niekwestionowanym liderem sprzedaży. Przedstawiciele handlowi, klienci indywidualni, bogaci i biedni, auta miejskie, na dłuższą trasę, a niebawem także sporej wielkości SUV. Cenimy ją za nowoczesną technologię, przestronność, umiarkowane ceny, choć z tym ostatnio zaczyna bywać różnie. Ale firma ma coś jeszcze w zanadrzu. To sportowe korzenie, które na razie nieśmiało prezentuje. W koncernie VW teoretycznie sportowy był Seat. Czy to się zmieni?
Pamiętacie jak śmialiśmy się ze Skody?
Dzisiaj już nikomu nie jest do śmiechu. Oprócz technologii i funkcjonalności czeska marka ma też sportowe ambicje. I to poparte historycznymi korzeniami.
Skoda od lat jest w Polsce niekwestionowanym liderem sprzedaży. Przedstawiciele handlowi, klienci indywidualni, bogaci i biedni, auta miejskie, na dłuższą trasę, a niebawem także sporej wielkości SUV. Cenimy ją za nowoczesną technologię, przestronność, umiarkowane ceny, choć z tym ostatnio zaczyna bywać różnie. Ale firma ma coś jeszcze w zanadrzu. To sportowe korzenie, które na razie nieśmiało prezentuje. W koncernie VW teoretycznie sportowy był Seat. Czy to się zmieni?
Modele RS to w Polsce ułamek sprzedaży. Ale to wystarczy, by podnieść niektórym ciśnienie krwi. Wszystko ukryte pod dwoma wielce wymownymi literkami - RS. Właśnie obchodzimy 15 lat modelu Octavia RS. Pierwsza generacja była ledwo zauważalna, druga przyciągnęła już więcej fanów, a obecna trzecia odsłona, to już hit nie tylko sprzedażowy, ale też wizerunkowy. Skoda ma przecież ogromne doświadczenie w motorsporcie i wiele historii do opowiedzenia.