3,0 V6 (PSA)
Mimo poważnych obaw wielu kierowców, także widlaste silniki nadają się do montażu instalacji gazowej. W ofercie koncernu PSA przez długie lata topową konstrukcją pozostawał silnik 3,0 V6 (właściwie 2,9 l). Dostępny był w Peugeotach 605, 607, 407, 406, 807, a także w Citroenach XM, C5, C6, C8 - seryjnie łączony był z manualnymi przekładniami. W zależności od rocznika, 3,0 V6 cechował się mocą od 167 do 207 KM. Przez cały okres produkcji jednostka korzystała z nieskomplikowanego wielopunktowego wtrysku. Poziom zużycia paliwa prezentuje się dosyć okazale, w trasie ok. 8 litrów na 100 km. Niestety, o ile cena instalacji gazowej jest nader atrakcyjna, o tyle koszty okresowej wymiany napędu rozrządu potrafią zgasić początkowy entuzjazm (części zamienne pochłoną 1000 złotych).