Peugeot 208
Miejska "dwieścieósemka" jest sprzedawana od 2012 r. Trzy lata po debiucie auto doczekało się odświeżenia - główne akcenty stylistyczne to przedni zderzak z dość ostrą linią, grill z chromowaną listwą, przednie światła z czarnym wypełnieniem i tylne reflektory LED układające się w charakterystyczne "pazury".
Francuzi postawili na bardzo szeroki wybór jednostek napędowych. Wśród benzyniaków znajdziemy 1,0/68 KM, 1,2 PureTech/82 KM, 1,2 Puretech S&S/82 lub 110 KM) i 1,6 THP (165 lub 208 KM). Gama motorów wysokoprężnych obejmuje trzy warianty 1,6 BlueHDi – 75, 110 lub 120 KM. Warto dodać, że Peugeot pobił rekord – najoszczędniejsza odmiana 1,6 BlueHDi zużywa 3 l/100 km i emituje 79 g CO2/km.
Samochód występuje w trzech wariantach wyposażenia – Access, Active oraz Allure. Podstawowy, kosztujący 41 700 zł, zawiera m.in. elektryczne wspomaganie kierownicy, immobiliser, regulator i ogranicznik prędkości i oświetlenie bagażnika.