Hyundai i20
Druga generacja koreańskiego auta pojawiła się przed dwoma laty i występuje w dwóch wariantach nadwoziowych - jako 5-drzwiowy hatchback oraz coupe. Hyundai jest o niemal 5 cm dłuższy od Citroena C3, ma on też pojemniejszy o 26 l bagażnik. Z przodu w oczy rzucają się sześciokątny grill oraz soczewkowe reflektory z LED-owymi światłami do jazdy dziennej. Tył zdobią lampy w kształcie bumerangu, również wykonane w technologii LED.
Oferta silnikowa Hyundaia i20 obejmuje motory benzynowe 1,2 MPI (75 lub 84 KM), 1,0 T-GDi (100 lub 120 KM) oraz 1,4 MPI (100 KM). Zwolennicy Diesli mają do wyboru 1,1 CDRi (75 KM) i 1,4 CRDi (90 KM). Najtańsza wersja kosztuje 45 900 zł, lecz jest bardzo ubogo wyposażona - na krótkiej liście są m.in. elektrycznie sterowane szyby i centralny zamek. W droższych wariantach pojawiły się elementy znane z aut wyższych klas, np. podgrzewane koło kierownicy.