Samochody koncepcyjne na targach Pekin 2008
None
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Toyota Hybrid-X to koncepcyjne studium rodzinnego pojazdu. Jego wzornictwo, według przedstawicieli Toyoty, jest natchnione japońskim designem i tradycjami kulturowymi. Niestety koncern cały czas nie podaje żadnych informacji dotyczących układu napędowego. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
FT-HS to sportowa hybryda Toyoty. napędzana jest silnikiem, który generuje moc 408 KM i jak przystało na porządne auto sportowe napęd przenoszony jest na tylną oś. Sprint do "setki" zajmuje Japończykowi około 4 sekund. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Taiki to napędzany nową generacją silnika Wankla o nazwie Renesis 16X o pojemności 2 x 0,8 l (1,6 l). Ten pomysł Mazdy na motoryzację przyszłości o nadwoziu, które generuje znikomy opór powietrza. pojazd ma całkowitą długość 4,6 m.(fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Taiki to napędzany nową generacją silnika Wankla o nazwie Renesis 16X o pojemności 2 x 0,8 l (1,6 l). Ten pomysł Mazdy na motoryzację przyszłości o nadwoziu, które generuje znikomy opór powietrza. pojazd ma całkowitą długość 4,6 m.(fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Taiki to napędzany nową generacją silnika Wankla o nazwie Renesis 16X o pojemności 2 x 0,8 l (1,6 l). Ten pomysł Mazdy na motoryzację przyszłości o nadwoziu, które generuje znikomy opór powietrza. pojazd ma całkowitą długość 4,6 m.(fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Taiki to napędzany nową generacją silnika Wankla o nazwie Renesis 16X o pojemności 2 x 0,8 l (1,6 l). Ten pomysł Mazdy na motoryzację przyszłości o nadwoziu, które generuje znikomy opór powietrza. pojazd ma całkowitą długość 4,6 m.(fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Japończycy całkiem serio traktują chiński rynek motoryzacyjny. Luksusowa marka koncernu Toyota - Lexus zaprezentowała na targach w Pekinie dwa modele koncepcyjne. LF-A to najnowsze sportowe dziecko japończyków, którego testy prowadzone są na najsławniejszym, ogólnodostępnym torze Nurburgring. LF-Xh natomiast, to prawdopodobny następca dobrze znanego nam modelu RX. Oba prototypy po raz pierwszy ujrzały światło dzienne na ubiegłorocznych targach w Tokio. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Japończycy całkiem serio traktują chiński rynek motoryzacyjny. Luksusowa marka koncernu Toyota - Lexus zaprezentowała na targach w Pekinie dwa modele koncepcyjne. LF-A to najnowsze sportowe dziecko japończyków, którego testy prowadzone są na najsławniejszym, ogólnodostępnym torze Nurburgring. LF-Xh natomiast, to prawdopodobny następca dobrze znanego nam modelu RX. Oba prototypy po raz pierwszy ujrzały światło dzienne na ubiegłorocznych targach w Tokio. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Od ubiegłorocznych targów motoryzacyjnych w Tokio Honda wozi swój cocept na każdą ważniejszą imprezę. Następca legendarnego już CR-X'a - CR-Z pod wieloma względami przypomina swojego przodka. Zgodnie z zapewnieniami koncernu wrażenia, których ma dostarczyć mają również być zbliżone, jak nie lepsze. O tym jednak będzie się można przekonać najszybciej za 4 lata. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Od ubiegłorocznych targów motoryzacyjnych w Tokio Honda wozi swój cocept na każdą ważniejszą imprezę. Następca legendarnego już CR-X'a - CR-Z pod wieloma względami przypomina swojego przodka. Zgodnie z zapewnieniami koncernu wrażenia, których ma dostarczyć mają również być zbliżone, jak nie lepsze. O tym jednak będzie się można przekonać najszybciej za 4 lata. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
To studium forda Explorera, który niestety nie jest dostępny na naszym rynku, pozwala sądzić, że mtoryzacja za oceanem ma się doskonale. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
To studium forda Explorera, który niestety nie jest dostępny na naszym rynku, pozwala sądzić, że mtoryzacja za oceanem ma się doskonale. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
Citroen C-Cactus pierwszy raz pojawił się jeszcze w ubiegłym roku na targach we Frankfurcie. Od tego czasu jednak auto pozostaje tylko pojazdem koncepcyjnym, choć jest to koncepcja w pełni działająca. Za napęd posłużyła konstrukcja hybrydowa, łącząca 70-konny silnik diesla z filtrem cząstek stałych oraz silnik elektryczny o mocy 30 KM. Pierwotnie zakładano spalanie na poziomie ok. 3,4 litra na 100km, okazało się jednak, że efekty są jeszcze lepsze i jest to wynik na poziomie 2,5 litra. (fot. UnitedPictures.com)
Modele koncepcyjne - Pekin 2008
BMW pokazało swoje najnowsze dziecko - X6, jeszcze na ubiegłorocznych targach samochodowych we Frankfurcie. Ciężko zakwalifikować ten typ nadwozia - bliżej mu do serii 6 niż X5, na którego bazie powstał ten pojazd. W związku z tym bawarski koncern wymyślił z tej okazji specjalną nazwę, a przy okazji niszę rynkową, dla swojego nowego pojazdu - SAC (Sports Activity Coupe). (fot. UnitedPictures.com)