Peugeot 807
Auta rodzinne od zawsze były oczkiem w głowie francuskich producentów. Dopracowane konstrukcje produkowano niejednokrotnie przez kilkanaście lat bez większych zmian. Tak też się stało z popularnym Peugeotem 807, zbudowanym razem z Fiatem. Efekt włosko-francuskiej współpracy opuszczał linie montażowe od 2002 do 2014 – był w rzeczywistości mocno unowocześnionym modelem 806 z lat 90. Do drugiego i trzeciego rzędu siedzeń prowadziły opcjonalnie elektrycznie otwierane drzwi. 807 oferowano również z układem siedzeń 2+3+2. Warto dodać, że każdy z siedmiu pasażerów miał do dyspozycji niezależny, pełnowymiarowy fotel. Na wyposażeniu większości 807 spotkamy też automatyczną klimatyzację, tempomat, radio z systemem Bluetooth i pełną elektrykę wszystkich szyb. W kwestii jednostek napędowych Peugeot daje spory wybór. Benzynowy silnik 3,0 V6 generuje 207 KM, zużywa jednak dużo paliwa, zaś jego serwis jest bardzo kosztowny. Kompromis stanowi zasilany etyliną 2,0 o mocy 136 KM. Paleta diesli zdominowana jest przez udaną
jednostkę 2,0 HDI dysponującą mocą 109-136 KM. Nie gwarantuje dobrej dynamiki, ale okazuje się oszczędna podczas codziennej eksploatacji.