Volvo V70 II
Nasz założony budżet umożliwi także zakup kolejnego kombi klasy premium - Volvo V70 drugiej generacji. To jedno z ostatnich foremnych kombi szwedzkiej marki produkowano od 1999 do 2007. Jak przystało na Volvo, karoseria otrzymała solidną powłokę antykorozyjną, rdzewieją tylko niefachowo naprawione egzemplarze. Wnętrze V70 nieco rozczarowuje przestronnością. Z przodu każdy znajdzie dogodną pozycję do jazdy, ale w drugim rzędzie jest znacznie ciaśniej, niż chociażby w VW Passacie B5. 485-litrowy bagażnik również nie zachwyca funkcjonalnością. W temacie wyposażenia dodatkowego V70 prezentuje średni poziom, większość egzemplarzy ma na pokładzie klimatyzację oraz pełną elektrykę, zdarzają się też sztuki z nawigacją i skórzaną tapicerką. Największym atutem Volvo są jednak jednostki napędowe. 10 tysięcy złotych pozwoli nam na znalezienie wolnossącego benzyniaka 2,4. Ta pięciocylindrowa jednostka generowała 140 lub 170 KM, zapewniając przy tym wystarczające osiągi i niskie koszty użytkowania.