BMW serii 7 E38
Przy odrobinie szczęścia, znajdziemy także nieźle zachowane BMW serii 7 E38. Produkcję tej generacji flagowego modelu z Monachium rozpoczęto w 1994 roku. Klienci mieli do wyboru wariant standardowy i przedłużony, gwarantujący jeszcze więcej miejsca w drugim rzędzie siedzeń. Tutaj nie ma mowy o oszczędnościach materiałowych, niedociągnięciach czy kiepskiej jakości plastików. Większość egzemplarzy ma na pokładzie skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. Nierzadko trafiają się również sztuki z telefonem, elektryczną regulacją kanapy, kolorową nawigacją i schowkiem z chusteczkami w tylnych drzwiach. W przypadku serii 7 mechanicy polecają wszystkie benzynowe, regularnie serwisowane silniki: 2,8 193 KM, 3,0 V8 218 KM, 3,5 V8 238 KM, 4,0 i 4,4 V8 o mocy 286 KM. Diesle stanowią zakup obarczony wysokim ryzykiem.