Peugeot 607
Bezpośrednim rynkowym konkurentem dla wspomnianego Volvo S80 od samego początku był Peugeot 607. Francuską limuzynę produkowano od 1999 do 2010 roku. Niestety, dużą popularnością cieszył się tylko w swojej ojczyźnie. Na pozostałych rynkach, podobnie jak S80, przegrywał z niemieckimi rywalami. Dobrze znoszące upływ czasu nadwozie także i w tym przypadku odpowiednio zabezpieczono przed korozją. We wnętrzu, oferującym mnóstwo przestrzeni dla czterech dorosłych osób, zastosowano materiały wysokiej jakości. Niemal wszystkie 607 są bogato wyposażone. Znajdziemy w nich skórzaną tapicerkę, nagłośnienie JBL czy kolorowy wyświetlacz obsługujący nawigację. W ofercie silnikowej limuzyny francuskiego rządu znajdziemy zarówno dopracowane diesle z rodziny HDI, jak i sprawdzone motory benzynowe. 15 tys. zł wystarczy na godnego uwagi benzyniaka 2,2 lub topowego 3,0 V6 - generują one odpowiednio 158 i 207 KM. Odpowiednio serwisowane przekładnie automatyczne nie sprawiają większych problemów. Unikajmy wersji z adaptacyjnym
zawieszeniem z regulacją twardości - wymiana amortyzatorów jest bardzo kosztowna.